Bonnie Mulligan
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku firmy z każdej branży muszą zrobić wszystko, aby się wyróżnić. Dotyczy to również hoteli - zarówno sieciowych, jak i butikowych. Jeśli chcesz wywrzeć pozytywne wrażenie na swoich gościach już od pierwszej chwili, kiedy przekroczą próg hotelu, oto trzy słodkie dodatki, które powinieneś rozważyć dodając do swojej listy udogodnień.
- Darmowe Wi-Fi: Kiedyś dostęp do Internetu był raczej imponującą i rzadką ofertą, teraz goście w erze cyfrowej oczekują, że ich obiekty będą oferowały szybkie, bezprzewodowe łącza internetowe. Miłym gestem jest udostępnienie sieci Wi-Fi w hotelowym lobby lub w restauracji, ale zdecydowanie konieczne jest posiadanie chronionego łącza Wi-Fi, z którego goście będą mogli korzystać. Upewnij się, że wszystkie niezbędne informacje są czytelnie wyeksponowane w pakietach powitalnych i we wszystkich pokojach, aby goście mogli łatwo i bez frustracji łączyć się z siecią.
- Znakomita obsługa pokojowa: Nie każdy hotel oferuje obsługę pokojową, ale jest to z pewnością korzyść, która może przekonać gości do dokonania pierwszej rezerwacji lub powrotu w późniejszym terminie. A jeśli serwis pokojowy jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, to tym lepiej. Może się to wydawać niepotrzebne, ale naprawdę się opłaci, gdy goście będą wracać do swoich pokoi we wczesnych godzinach porannych lub gdy rodziny będą miały zaplanowane poranne zajęcia. To także świetny sposób, by podkreślić swoje zaangażowanie w zapewnienie wysokiej jakości jedzenia i napojów. Możesz wykorzystać automatyczne sokowirówki do promowania soków ze świeżych owoców lub wyróżnić w menu lokalne produkty i białka, aby zachęcić gości do samodzielnego przygotowywania posiłków.
- Fantastyczne restauracje: Jeśli jesteś sprytny, w hotelu znajdzie się również restauracja, która przyciągnie gości, okolicznych mieszkańców i turystów. Jest to idealny sposób na zwiększenie przychodów i zainteresowanie marką. Bez względu na to, czy zdecydujesz się na restaurację typu "od farmy do stołu", czy też będziesz chciał realizować misję prozdrowotną, czy też stawiasz na dekadencję, będziesz w stanie przyciągnąć więcej klientów i zaznaczyć swoją obecność. Nie zapominaj, że bezpłatne śniadania są doskonałym sposobem na zapoznanie gości z Twoimi restauracjami i przekonanie ich do spożywania innych posiłków właśnie w Twoim hotelu! Pamiętaj, aby promować sokowirówki dla restauracji, ponieważ wielu gości dostrzega korzyści płynące z picia soków lub chce rozpocząć dzień od świeżo wyciśniętych dobroci. Należy pamiętać, że chociaż sok pomarańczowy był najpopularniejszym sokiem wśród Amerykanów w 2015 roku, a przeciętna osoba wypijała w tym czasie 2,7 galonów, nie trzeba trzymać się konwencjonalnych profili smakowych. Dodatkową zaletą jest możliwość wykorzystania automatycznej sokowirówki do tworzenia specjalnych koktajli, których goście nie znajdą w żadnym barze.
Oczywiście, hotele powinny rozważyć zaoferowanie gościom niezliczonej ilości innych udogodnień, takich jak bezkluczowy dostęp, bezpłatne szlafroki, zabiegi spa, wysokiej jakości pościel i wiele innych. Uważamy jednak, że fantastyczne aromaty powinny być jednym z najważniejszych elementów. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasze automatyczne sokowirówki mogą pomóc Ci zaimponować gościom hotelowym, skontaktuj się z nami już dziś.