Beurer to niemiecka firma zajmująca się produkcja produktów medycznych, oferujących kompleksowa dbałość o zdrowie fizyczne i psychiczne.
Produkty Beurer
Firma Beurer GmgH powstała w 1919 roku i od tego czasu nieustannie dba o jakość i renomę swoich produktów. Do opracowania swoich projektów i ich ciągłego rozwoju, firma zatrudnia najlepszych specjalistów w branży, co skutkuje nowoczesnym wyglądem, niezwykłą jakością i bezpieczeństwem dla użytkowników. (http://sklep.puregreen.pl/beurer/) Każdy produkt medyczny jakie firma Beurer wypuściła na rynek, posiada atesty medyczne i jest przebadany laboratoryjnie pod kątem bezpieczeństwa i higieny. Oprócz produktów medycznych firma ma w swojej ofercie również poduszki medyczne, koce elektryczne oraz wagi kuchenne i łazienkowe. Wagi zostały opracowane w różnych wariantach, może kupić zarówno szklane jak i metalowe, dzięki czemu świetnie dopasowują się do upodobań klientów. Ponadto w ofercie Beurer znajdują się także pulsometry, urządzenia do masażu, ciśnieniomierze i cała gama innych produktów, które przydają się w wielu domach.
Firma Beurer
Najlepsza reklama dla firmy jest zadowolony klient. Grono zadowolonych klientów firmy Beurer powiększa się każdego dnia, co widać po ilości sprzedanych produktów i ciągle rosnącej sieci sprzedaży. Wśród klientów firmy Beurer są m.in. hurtownie farmaceutyczne, sieci aptek, palcówki służby zdrowia, sklepy sportowe, sklepy medyczne i wiele znanych sieci handlowych, które dbają o jakość swojego asortymentu. Oprócz tego wśród klientów firmy jest także coraz więcej osób indywidualnych, które przekonane o jakości sprzętu decydują się na zakup.
Firma Beurer bardzo mocno ukierunkowana jest na jakość obsługi klienta i budowanie świadomości świadomego zakupu wśród konsumentów. Jest to fenomen na rynku i bardzo mocna strona firmy, dzięki czemu zyskuje na zaufaniu klientów. Wśród rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań ze strony konsumentów, firma Beurer ciągle opracowuje i podnosi poziom usług świadczonych w sieci sprzedaży. Takie działanie buduje więzi z klientem na długi czas, a to z kolei procentuje zyskiem w postaci sprzedaży.
Obsługa klienta
Priorytetem dla firmy jest dbałość o jakość obsługi bezpośredniej, ale nie zapomina także o obsłudze telefonicznej. Podczas rozmowy telefonicznej, profesjonalnie przeszkolony personel odpowie na każde pytanie i zawsze chętnie służy pomocą. Każde działanie firmy Beurer w kierunku usprawnienia obsługi, jest uwieńczone zadowoleniem i satysfakcja klientów.